Popcornskastrull

Nu är hjärnan överaktiv igen.
Det poppar idéer hela tiden.
Allt jag vill göra:
Hemma, inne och i trädgården. Renovera, återbruka, rensa, bygga, måla, odla, laga mat, sy, sticka, virka, skapa ...
För att utveckla företaget. Fortbildning, hemsida, bokföring, förändra, strukturera, marknadsföra ...
Hästarna. Rida mer, träna andra grenar, pyssla i stallet, ägna mig mer åt varje häst ...
Hundarna. Träna mer, leka mer, agility, lydnad ...
Skriva. Skriva dagbok, skriva om min hästfilosofi, skriva om filosofiska funderingar, skriva om insikter inom hälsa och välbefinnande, skriva om upplevelser jag varit med om tidigare och upplevelser i nutid ...
Träna. Gym, gå, springa, yoga, zumba, dansa, pilates ...
 
Bara vara ... Varandet i farandet ... Härvaro ... Leva som jag lär ... Njuta av livet ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0