Lycka!

Lycka är en känsla som jag kan välja att vara i! En del dagar är det lätt att välja LYCKA!

Att tampas hela våren med känslan av dåligt samvete för att jag inte gör det jag borde, vilket gör att inget annat heller blir gjort eftersom jag ska göra undan det jag borde först. Men ändå försvinner det en massa dagar och snart är den härliga våren förbi... Men nu är det gjort! Klart! LYCKA!

Idag har jag planterat lite blommor, och mest skrotat omkring. Lyssnat på en riktigt bra föreläsning i Mp3n. Och haft 2 ridlektioner. Det är så roligt med ridträningarna! Jag får så mycket uppåtkick av att se mina elever träna!

I morgon sätter jag igång med nästa projekt som ska avslutas!

Och samtidigt svävar jag på små moln efter helgens 3-årstest. Jag som inte tänkte anmäla Elza, "hon är ju så liten". Hon visade sig vara 3 cm högre än jag trodde! 159 cm! Och hoppade till sig ett diplom! Min "grålleuppfödning" känns rätt!

Eliza Dai, f 2007, e. Corlensky G  u. Daisy Belle - Laurin. Diplom (47p) som hopptalang vid 3-årstest 2010!  

Löshoppning vid 3-årstest: http://www.youtube.com/watch?v=_c7G65_Tux8





Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till med livet och nästa projekt!

Kram

2010-05-26 @ 11:12:32
Postat av: kats

Grattis grattis. så kul när det ger resultat :D

Lycka till :D

2010-05-26 @ 12:37:33
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0