Tid...

Tänk att en dator kan stjäla så mycket tid... Och vad lätt det är att skylla på datorn!!! Fast jag har faktiskt gjort lite nytta vid datorn också... Omregistrerat mig som student vid Uppsala Universitet! Nu ska det vara helt befogat att sitta vid datorn ibland - webseminarium. Jag ska slutföra kursen "Medicinsk introduktion, 20 p" som jag nästan gjorde klar 2007. Det ingår i min storrensning, att slutföra pågående projekt.

Det finns många pågående projekt hos mig: x antal stickningar som ligger halvfärdiga, t ex en tröja som skulle bli till Carolina (stl 3 år!). Hästgrejer som ska lagas, lädersömnad är kul! Praktikrapporter som ska in för att jag ska få slutdiplom till ett par utbildningar (som annars är avslutade)! Bokföring! Plantera om blommor som skulle gjorts i våras! Och här sitter jag och ser en överfull disk i ögonvrån...

Uppryckning! Jag har 2 tim på mig tills jag ska stå på ridbanan och ha lektion!


                                   En glad uppfödare med 3 generationer av egenuppfödda grållar!


Kommentarer
Postat av: frida

härliga grållar! :) kul o se!

2009-09-06 @ 23:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0