skapande verksamhet

Nu har jag äntligen kommit till skott och skapat en blogg. Men det tog en stund att bestämma vilken design den ska ha. Jag provar så här ett tag.

Nu säger nyheterna i radion att "kvinnor som solar mycket löper mindre risk att drabbas av blodpropp än kvinnor som undviker solen" - jag visste väl att det finns en finess med att sola i solen!

För en timme sedan var det -12 grader ute. Men nu skiner solen och kommer att värma upp den här dagen också. Igår snöade det, blev halt och gjorde så vi inte fått några tidningar idag, ingen Ljusnan, ingen Travrond.

Jag har 2 skaparprojekt på min lista för idag. Nu har jag klarat av nummer ett - att skapa en egen blogg. Nästa projekt är att få ut en filmsnutt av Daisy på nätet. Höll på till 1 i natt, men mina tekniska kunskaper har vissa begränsningar än. Idag kommer jag att lyckas!

Men först vill hästarna ut i hagen!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul mamma att du oxå fixat en blogg... :)

2009-03-24 @ 08:35:28
URL: http://caror.blogg.se/
Postat av: Syster

Ojdå, vad du är modern!?! Härligt! Nu ligger jag efter.

2009-03-24 @ 17:25:21
Postat av: Camilla

Välkommen till bloggerivärlden:-)

2009-03-24 @ 22:39:49
URL: http://wildros.blogg.se/
Postat av: Noomi

Vad roligt att du också har skaffat en blogg :) Jag förösker övertyga din son att han också ska bli en del av bloggävrlden, men han är inge vidare pigg på det tror jag :)

2009-03-24 @ 23:34:17
URL: http://noomiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0