ÄNTLIGEN!!!

I många, många, många år har jag önskat att få bo i ett eget hus. Längtan har ibland blivit riktigt tung. Alla år av mer eller mindre temporärt boende har kostat energi!

För mindre än två månader sen insåg jag att min längtan, under de här åren, har rullat som en boll mellan mig och målet. Då la jag om taktik och började träna på att ta emot och glädjas åt allt som kommer till mig. Någon vecka senare släppte en propp i ketchupflaskan, både min mamma och min dotter fick klart med nytt boende. 

För två veckor sen kom ett hus ut på hemnet, fem dagar senare skrev vi kontrakt på huset, och idag fick vi nycklarna. I morgon kör vi första lasset med saker! 
Huset ligger vid Tjuvstenen i Rengsjö, ett stenkast från Rengsjöhästens anläggning Ridhia. Hästarna kommer vi att ha hos Thomas Lönn i grannbyn. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart!! Välkommen!!

2015-03-06 @ 12:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0