En bra dag

En del dagar blir riktigt bra dagar. Och idag har varit en sån dag. Efter morgonrutinerna inne och i stallet satte jag mig på balkongen med en kopp kaffe och njöt av solen en stund.
En stunds lugn andning och en känsla av att det ljusa och glada tog plats och trängde bort en obekväm olust, gjorde att jag var riktigt inspirerad när jag satte mig vid skrivbordet och sorterade papper och siffror.
När jag satt där och andades in det ljusa blev jag härligt fylld av känslan av att det är så mycket jag har fri tillgång till!
Det enkla i att bara sitta och njuta och andas kan bli en så stark och mäktig upplevelse! En kombination av ödmjukhet och kraftfullhet. 

Hoppträning tillsammans med Carolina och Vilma, och med Magnus som bomlyftare och coach, blev ett bra avslut på dagen. Och känslan från förmiddagen har hängt med hela dan... Frågan är om det är känslan som ger tankar eller tanken som skapar känslor? Eller om det är ett team som behöver varandra?

I morgon är det körtävling i Bollnäs som gäller! Ska bli spännande! En ny bra dag!


Madeleine Böhnke och Baloo

Kommentarer
Postat av: frida

vilket familjeteam ni är! kul att de går bra för wilma med bellan!!!

2009-05-10 @ 21:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0