Olika sidor av livet

Ett moln - för mig symboliserar det LIVET!
Från en sida ser det riktigt grått, mörkt och tråkigt ut. Men tittar man noga så ser man att solen lyser på en del av molnet. Och det finns mörka dalar i molnet, även på solsidan, och det finns ljusare områden i det grå. Precis som LIVET.
LIVET har olika sidor, händelser i livet kan ses från olika sidor. Och det finns bara en som kan bestämma från vilken sida jag ska titta på LIVET, eller det jag är med om i LIVET - jag själv!
Och det är samma LIV, samma händelse, samma moln, hur jag än väljer att titta på det.



Och regnbågen visar att det finns en vacker färgskala att njuta av - för alla lägen!

Träningstävling i dressyr ackompanjerat av fotbollsmatch kan vara riktigt bra social träning!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hehe jovisst är det en perfekt kombination i vissa lägen men inte i Lucas fall denna gång, han flippade ut totalt och när han gör det finns inte mkt att göra än att rida ut stormen,,hihi

Så ingen mer fotbollsmatch versus dressyr för våran del på en stund framöver..;)

2009-06-25 @ 08:04:54
URL: http://jernswilmer.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller mig nog till Hälsingemännen.. det känns mest praktiskt:-)

Men Gudrun hon verkar öppen för det mesta:-)

2009-07-02 @ 14:58:16
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0